تربیت کودکان

تربیت کودکان

تربیت کودکان

تربیت کودکان

آموزش و طرز تهیه باقلا پلو با ماهیچه

مواد و افزودنی های لازم برای ۴ نفر باقلا پلو با ماهیچه

باقلای سبز تازه ۵۰۰ گرم

برنج ۳ پیمانه

شوید تازه یا خشک ۱۰۰ گرم

ماهیچه بره ۴عدد

زعفران -نمک و فلفل به میزان لازم

رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری

پیاز ۲ عدد

 

 



آموزش و طرز تهیه غذای ایرانی باقلا پلو با ماهیچه :


ابتدا آب را در قابلمه روی اجاق میگذاریم تا جوش بیاید بعد برنج را ریخته و باقلا را هم اضافه می کنیم (اگرخواستید از باقلای خشک استفاده کنید قبلا با مقداری آب بجوشانید ) بعد از این که برنج مغز پخت شد،آن را همراه باقلا آبکش می کنیم سپس روغن در قابلمه میریزیم و یک کفگیر برنج و باقلا ریخته سپس مقداری شوید روی آن میریزیم .همین کار را تا زمانی که برنج تمام شود انجام می دهیم . بعد کمی آب و روغن روی برنج ریخته و آن را دم می کنیم .

ماهیچه را با یک عدد پیاز رنده شده میگذاریم بپزد بعد از این که آب آن کم شد ( به اندازه نصف استکان آب گوشت ماند)، نمک و فلفل و زعفران به آن می افزاییم و از روی اجاق بر میداریم . در تابه ای کمی روغن ریخته سپس ۱ عدد پیاز خرد کرده و در روغن تفت می دهیم تا طلایی رنگ شود بعد ۱ قاشق رب گوجه فرنگی به آن می افزاییم .سپس بلافاصله گوشت را در آن قرار داده وبعد چند لحظه از روی اجاق برمیداریم و آب گوشت و کمی زعفران روی باقلا پلو می ریزیم .سپس باقلا پلو را در دیس می کشیم و ماهیچه را کنار برنج قرار می دهیم .



مهاجرت استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

با توجه به تقاضای بسیار بالای مهاجرت به استرالیا موسسه تداوم نسل سپید در نظر دارد خدمات مهاجرت به استرالیا را که شامل مشاوره و انجام پروسه کامل مهاجرتی می باشد با قیمتی مناسب برای متقاضیان (مهاجران) انجام دهد.

مهاجرت استرالیا + مهاجرت به استرالیا + مشاوره مهاجرت استرالیا + ارزیابی ویزای استرالیا + ویزای اسکیل ورکر استرالیا + ویزای استرالیا کلاس 189 + ویزای استرالیا کلاس 190 + ویزای استرالیا کلاس 489 + ویزای توریستی استرالیا + اسسمنت ویزای استرالیا + هزینه مهاجرت به استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + تحصیل در استرالیا + اقامت دائم استرالیا + موسسه تداوم نسل سپید +

www.tnsvisa.ir